دنیای من...

با من به دنیایم بیا...

کیا اینجوری بودن؟

بچه ک بودیم معلم ک میگفت برو گچ بیار

انگار مدال المپیک دستمون دادن

کیا اینجور بودن؟!

【🧷🛁】

۱۶سالمه ماکه از همون اول ماژیک داشتیم

عه
چه باکلاس

من خخخخ.

 

یه معلمی داشتیم هدف گیریش عالی بود خیلی گچ براش کاربرد داشت. خخخخخخ 

خخخخخ
من تا حالا بهم نزدن اما خیلی خوبه دوست دارم بزنن

مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

 

:)))))

یادمه بچه ها براش سر و دست میشکوندن ولی من هیچ علاقه ای نداشتم :/

خخخخخ
من متوسط بودم

به سنم قد نمیده مابیشتراز اینکه ماژیکمونو دادیم معلم ذوق میکردیم:/

://////
چند سالته؟
من 13 
منظورم کلاس اول دوم بود
اون ماژیک که الانم هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan