دنیای من...

با من به دنیایم بیا...

# آبنات

داییم معلمه و تو روستا تدریس میکنه

گفت یه بار یکی از دانش آموزاش یه آبنبات خرید و داشت لیسش میزد

دوستش بهش گفت یه لیس قرضی به من بده هر وقت خریدم میذارم توام یه لیس به آبنباتم بزنی://

اونم با کمال میل اجازه داده :///////

 

اصن کرک و پر برا کرونا نمونده D:

 

 

 

 

 

+ چه خوبه سادگی دوران کودکی :))

 

- مطالب اینجا بیش‌تر کامنت میخوره تا بلاگفاlaugh

ما خودمون یه افق داریم XD

یه پستم راجع بهش گذاشتم ندیدی ؟ =)

اون یکی وبتو ندارم !

خخخخخ
نه ندیدم
اینه:http://myworld86.blogfa.com/

افق دیگه !

نه نمیشه😛😛
مال خودمه فقط
راستی
بیا اون یکی وبم
نظر بدی خوشحال میشم
اون وقت شاید تو افق بزارم بیای

میشه منم بیام ... ؟ @-@

کجا؟؟؟؟؟

نه چرا باید دروغ بگم :/

من برم در افق محو بشم 🚶🚶🚶

یادمه پارسال پیارسال دو نفر اینکارو کردن تا ثابت کنن چقد با هم صمیمین :/ 

بزرگم بودن ://

😐😐😐
دروغ میگی

اهان فکر کردم مال امساله

:)))))))
چهارشنبه ۹ مهر ۹۹ , ۲۰:۰۹ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

بچه ها کرونا نمیگیرن 😄

خدا دوسشون داره 💀

خخخخ
آره خدا دوسشون دارن
این مال قبل کروناست

هعییی اولش الناز شاکردوست دادم بت 

بعدش علی صادقی شد

تو دعا کن درست بشه زینب

من مهران رجبی رو میذارم 😂

هعی
آره کاش بشه
خخخخ

سلام زینب جان خوبی ؟

 

یه سر اومدم بهت بزنم =)

 

موفق باشی

سلام 
ممنون
تو چطوری؟
مرسی
همچنین

عررررررررر زینببببببببببب قراربود دیروز قالب جوکرووو بذاارمممم :((((

دیدی چیشدددد نقشه هامون نقشه براب شدددد 

قرار بود توهم قالب علی صادقی رو بذاری:(

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آره
مال علی صادقی که نمیاورد
از خیرش گذشتیم
اما جوکره بخاطر کامنته بود
هر وقت درست شد بزارش
یادم هست

وای سلام عزیزم

خوبی؟؟؟

 

فدات

چ وب قشنگی

سلام
ممنون
تو خوبی؟
مرسی
تولدت هم دوباره مبارک:)))))

جالب بود

:))))

اصلا نباید گذاشت این زمان بچه بره مدرسه 

این اتفاق مال پارساله نه امسال
درسته

خخخخ

:)))))

😂قرضی😂😂

خخخخخ

😂😂😂

وای 😂

خخخخخ

واییییییی 

این مال چ زمانیه ؟؟؟؟

پارسال 
خخخ

این که تازه سهله!

من شنیدم بعضی از بچه ها ماسکاشون رو با هم عوض میکنن چون معتقدن مال اون یکی بیشتر به صورتشون میاد!

خخخخ
منم اینو شنیدم🤣🤣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan