دنیای من...

با من به دنیایم بیا...

#هوا

اصن الان خوشم از هوا نمیاد:(((

کاملا ابری و بارونی گاهی اوقات هم رعدو برق میزنه :((

اصن خوشم نمیاد

چرا؟؟

بارون دوست نداری؟

دوست دارم اما بدون رعدو برق

اوکی اومدم

خوش اومدی

چهارپایتمممم 

بپر گفتینوم

تو بیا مال من

-_- چته ؟ 

 

هیچی خرسی
حال داری بازی کنیم؟

میدونسی من عاشق این نوع هوا ؟

همین دلگیریش کلی قشنگه :)

نه نمیدونستم
عه نه بابا

من ی زمانی از این آسمون خوشم میومد ولی الان دیگه نه !

 

یجوری برام نحس شده همیشه ی خبر بد با خودش داره انگار، با اون اشکا که خیلی سریع از صورتش میریزن پایین :))

 

اوهوم 
تشبیح قشنگی بود :))

خوبه که :)

خخخخخ آره

 چم

ها؟
جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۰۰:۲۴ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

چقدر خوبه

بعله :)))

من که عاشق اینجور هواییم !!

همه عاشق این هوان
خیلی فانتزیه

من ک اینجور هوارو خیلی دوست دارم😍

خخخخ
همه دوست دارن بجز من

همیشه بارونو دوست دارم

حتی وقتی کل سود یه سال کشاورزی داره زیرش از بین میره

حتما یکی به اون بارون احتیاج داره که خدا اجازه داده بباره

وقتی این همه مهربونه، پس به فکر منم هست

 

حالا بحث شما سلیقه بود البته🌸🌿

خیلی قشنگ گفتی

این هوا رو دوس دارم

هر چند بارونیش بهتره ♠

همه بارونیو دوس دارن بجز من خخخخ

هشتم که بودیم ... وقتی بارون میومد زنگای تفریح دسته جمعی میرفتیم میدویدیم...کلی میخندیدیم... یه وقتایی که بارون آروم بود دوتایی قدیم میزدیم ... عالمی داشت واسه خودش..اتفاقا دیشب اینجا بارون بود... خیلی یادی از گذشته ها کردم

من بارونو دوس دارم...یا هوای اینطوریو...بوی نم خاک...

ما هم میدوییم
پشت مانتو هامون هم کلا گلی میشه
خخخخخ

اره

مشخصه هوا خیلی گرفته ست

:(((

بارون به این خوبی ! 

بارون آروم خوبه نه تند

وای عالیه که!!!

دلگیره :((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan