دنیای من...

با من به دنیایم بیا...

#تو

تو تک درخت آرزوهام هستی😊😊😊








.





که شبها قاطرم را به آن میبندم😐😐😐
اصن پست احساسی به من نیومده آخرش خراب میشه چرا😁😁😁😂

 

عشق به فنا رفت بی چاره:/
برو یه سر ببین قاطرت خراب کاری نکرده باشه یه وقت:D

خخخخ
باشه

D;

😁😁

:)))))

سلام زینب

دنبالت کردم و لینکت کردم

دنبالم کن و لینکم کن

سلام هم اسمی
بعله دنبالی

حیف ک از تو اتو ندارم حیف ... 

ک اسم ****دوس داری اره؟؟؟

گرفتم 😜 

 

هاهاها
من حواسم جمعه لو نمیدم
خب
که چی؟

قاطر! 😆

خخخ
پس چی؟
الاغ خوبه؟

متن احساسی غلط کنه به ذهنت خطور کنه

خخخخ
آره غلط میکنه

اینجا تایم خوردن چای داریم

بعد داشتم چای میخوردم یه لحظه انلاین شدم و دیدم همون لحظه پست گذاشتین

این شد که اولین کامنتو گذاشتم

عه چه خوب
تایم چای خوردن :)))
خخخ
اتفاقی بوده

😂 😂 😂 متن احساسی خودش خجالت کشید

خخخ آره خیلی

صحیح...

😁😁
عجب سرعتی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan