دنیای من...

با من به دنیایم بیا...

#چرا؟

رفتم شاد 

دیدم از همه گروه ها حذف شدم ://

چرا ؟

 

دیوونه‌س :/

شما ها میتونید برید شادینو ؟ چی هست اصلا ؟ من هر کار کردم نتونستم برم توش ://

آره اصن نمیشه لنتی😐😐😐

چطور میشه تو دبیرستان پسرونه معلم زن باشه؟😑

من که باور نمیکنمممم

(پست" #حقیقت" اون وبتون میگم)

خخخخ
الکی بود
جرعت حقیقت بود

عادیه

واقعا؟

میدونین یعنی چی؟

یعنی یه معلم نیس بتونه تحملتون کنه 

D;

P;

بعله ://

تا حالا همچین چیزی ندیدم

الان ببینین
خخخ
جدا از شوخی واقعا چرا؟

خخخخخخخ 

من حذف نشدم خداروشکر

زینب دقت کردی اینجا ثانیه ای کامنت میاد؟

خخخخ آره

😮ن والا!!!

اخه چرا؟

نمیدونمممممممممم :((((((((((((

حتما شایستگی ت رو نداشتن 😂😂😂

 

+ میشه کد امنتیتو رو ورداری ؟ 

خخخخ آره نداشتن


چشم
من،دست کاری کردم. شادمو،توچی؟
نه من نکردم

جانم؟؟؟!!!!0_________________0

 

:///////
چون دست،به شادت،کردی؟
ها؟
منم همین طور
تو هم حذف شدی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan