دنیای من...

با من به دنیایم بیا...

# سلام

سلام به دوستایی که بعدا دوست میشیم

اینجانب starish از این به بعد شروع به فعالیت میکنه

با 3 ماه تجربه داشتن وب  D:

عاغا ما تو بلاگفا وبلاگ داشتیم اما بلاگفا قاط زده

ما هم گفتیم بیایم اینجا کنار شما عزیزان :)))

امیدوارم از این به بعد روز های خوبیو با هم تجربه کنیم

راستی اینم لینک گفتینومه : goftino.com/c/0Mn8r9

وای چه باحاله اینجاااا

مبارکه😉

ممنونننن

سلام دوست عزیز

منم مثل شما ... اصلا حالم گرفته شد بلاگفا اینطوری شده...هعیی.

خوشحال میشم باهم دوست بشیم🌹

سلام
هعی
حتما
دنبال شدی عاجی

سی اینجارو خخخ

مبارکتون باشه

چند روز دیگه بلاگفا اوکی میشه بیاید همه همونور اینجا غریبه حال نمیده

 

سلام
خخخ
ممنون
ایشالا درست شه میام منم
بچه های اینجام خوبن

تو هم دنبال شدی 

وبلاگمو میخوااام حس لبخند گذاشتن ندارم 😆➡️

منم وبلاگمو میخوام:(((
ممنون
خخخ

من چننن سااال اونجا خون جیگر خورده بودم کاش درست بشههه 😭

خداااااااااا
کاش

عه چرا پس:((

وقتی وارد اکانتت میشی، باید دوباره بری توی صفحه ی انیمه ای که میخوای زیرنویسش رو دانلود کنی. اونجا گزینه های نظرات و زیرنویس رو هست. بزنی روی زیر نویس قاعدتا باید بیاد واست.

اگه هم نیومد، سایت های دیگه هم هست که بشه زیرنویس انیمه ها رو ازشون بگیری. مثل دانلود اسپید و آمی دانلود.

والا اونام نمیشه
فک کنم طلسم شدم

موفق شدی زیرنویس بگیری؟:)

نه :((((((

سلام.میبینم کوچ کردی :)))))

سلام
خخخخ
چه کنیم
اگه بلاگفا درس شه اونجا هم فعالیت میکنم

هر بار که میخوام نظرات رو بخونی یا زیرنویس دانلود کنی باید وارد اکانتت بشی.

این کارو انجام می دی؟ 

پ.ن: البته بعضی اوقات قاطی داره و وارد اکانتت نمیشه. اما من الان امتحان کردم مشکلی نداشت. زود برو تا کلا سایت دوباره سرورهاش نپوکیده:(

انیمه لیست توی این مورد بدتر از بلاگفائه:دی

آره وارد اکانت میشم
الان رفتم یکیو زدم دان شه 
اما یه compressed میاره
همون کتابا که رو همن با یه چیزی بسته شدن
خخخخ

کد گیاس عالیه^__^ دفترچه ی مرگ هم همینطور. اما پایان کد گیاس خیلی خیلی بهتره.

 

بله بله عضوم. هر بار منتظر دوشنبه سوری همراه اولم(آخر هر ماه اینترنت رایگان میده) که برم از انیمه لیست کلی چیز دانلود کنم:)

 

عه که اینطور
منم عضوم اما نمیشه دانلود کنم زیرنویس
خداااااااااااااااااااااااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭
اگه راهی بلدی بهم بگو

واقعا؟؟؟ انیمه های مورد علاقه ات کدومان؟

من کد گیاس، کیمیاگر تمام فلزی، نوراگامی و دفترچه ی مرگ رو از همه بیشتر دوست دارم. البته توکیو غول هم اگه فصل های بعدش افت نمی کرد جزء انیمه های مورد علاقم حساب می شد.

ناروتو و اتک رو هنوز ندیدم. (یعنی دیدم ولی چهار قسمت در برابر 800 و خورده ای قسمت ناروتو در واقع هیچه!)

 

اینا رو که میگی منم خیلی دوست دارم اما فعلا فرصت نکردم ببینم :((
جزع برناممن مخصوصا دفترچه مرگ و کد گیاس
راستی 
سایت انیمه لیست عضوی؟

سلام

چجوری قالب وبت رو این گذاشتی؟

 

سلام 
برو سایت عرفان
قسمت آموزش بزن یاد میگیری :))

سلام. به بیان خوش امدی.

من وایولتم^__^

عاشق موسیقی و کتاب و انیمه:))

البته توی انیمه دیدن تازه کارم. تو هم انیمه میبینی؟ اخه عکس پروفایلت انیمه ایه:دی

حدود شیش سال پیش مه ابتدایی بودم توی بلاگفا وب داشتم، که به خاطر قاطی کردنش وبم پاک شد. البته اون موقع وبم انیمیشنی بود:)

ممنون که دنبال کردی. منم از این به بعد دنبالت میکنم.

ما تازه واردها باید هوای هم رو داشته باشیم دیگه، نه؟

سلام ممنون
خوشبختم منم  Starish ام
آره منم عاشق انیمه ام و میبینم
عه 
پس شاید مال ما هم درست بشه
ممنون
خخخخ آره😁😁

سلام عزیزم :)

سلام :))

سلام

 

 

الان منم دنبالت کردم

سلام

ممنون :)

هعییییی

منم بلاگفا موخوامم عرررر T_T

ب بر و بچ خبر میدم 

بیایم اینجا

منم میخوام :(((((((((((((((((((((((((((((
فک کنم درست شه

سلام

خوبین؟

وب منو از کجا پیدا کردین؟

:)))

سلام
ممنون
از وب زهرا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan